קורס בדיקות תוכנה ידניות

תוכנות המחשב נכנסו לחיינו כבר לפני שנים רבות. הן היו בעבר תוכנות אוף ליין מה שאומר תוכנות שמותקנות על מחשבים, והיום יש גם לא מעט תוכנות און ליין, תוכנות שעובדות בענן, הלא היא רשת האינטרנט. התוכנות הללו נמצאות בכל תחום בחיינו – בפיננסים, בבריאות, בלימודים, בחינוך ובכל תחום אחר. התוכנות הללו אמורות לעבוד בצורה חלקה לאחר שהן מפותחות ויוצאות לשוק אך יש מקרים בהם הן נופלות אם במהלך שימוש סביר ואם במהלך הזנה שגויה של נתונים אליהן. בדיוק בשביל זה יש בדיקות תוכנה ידניות שנועדו למנוע את זה.

למה צריך בדיקות תוכנה?

מכיוון שתוכנה לא תהיה מושלמת אם היא לא נבדקת על ידי איש מקצוע שאמור לחפש את נקודות התורפה שלה ואיך היא יכולה לקרוס. בין אם התוכנה נמצאת בשימוש על מחשב ובין אם היא בשימוש און ליין, יש סיטואציות מסוימות שבהן היא עשויה לא להצליח לעמוד. בודק התוכנה עובד על פי הנחיות ספציפיות לתוכנה ועובר שלב שלב ובדיקה אחר בדיקה בשביל לוודא שהכול בסדר. הוא למעשה מדמה משתמש ועובר על פי תסריט מראש מסך אחר מסך, מזין את הנתונים ובודק את הפלט.

ללמוד בדיקות תוכנה ידניות

אם אתם מחפשים להיכנס לעולם ההייטק, אם אתם רוצים לראות את עצמכם מתקדמים במהירות וכמובן משתכרים מצויין, קורס בדיקות תוכנה ידניות הוא בשבילכם. זהו קורס מרתק שמשלב יידע עם טכניקות, קורס שיהווה עבורכם את כרטיס הכניסה הטוב ביותר לעולם המדהים הזה. בדיקות תוכנה יכולות להיות ידניות ויכולות להיות אוטומטיות, ומי שמבצע את עבודתו כמו שצריך מוצא את עצמו עולה למעלה. במהלך הקורס לומדים את העקרונות הבסיסיים של תפעול תוכנות שונות בסביבות עבודה שונות. בשלב מתקדם יותר לומדים לכתוב בדיקות תוכנה אוטומטיות ולזהות בעיות בתוכנות שונות.

לעבוד בעבודה מכובדת וליהנות מהעבודה

הביקוש לבודקי תוכנה רק הולך וגובר. יש יותר ויותר מקומות עבודה שמחפשים בודקי תוכנה, גם כאלו עם ניסיון וגם כאלו ללא ניסיון. יש בתי תוכנה שמעסיקים בודקי תוכנה ויש חברות בניית אתרים שצריכות אנשי מקצוע בתחום הזה. מי שחולם לעבוד בתעשייה הביטחונית גם זו דרך להיכנס אליה ורבים יעידו על כך שלאחר זמן מה הם התקדמו לתפקידים אחרים אבל החלו את דרכם בהייטק בדרך הזו. קורס בדיקות תוכנה ידניות הוא קורס שבסיומו מוצאים עבודה מכובדת, ולא רק כזו עם פרנסה טובה אלא גם עבודה שנהנים לקום בבוקר לקראתה.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות ? צרו קשר עכשיו

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פנס לד או פנס רגיל: מה ההבדל ומה כדאי לבחור?
קידום ברשתות

פנס לד או פנס רגיל: מה ההבדל ובמה כדאי לבחור?

פנסים הם כלי חיוני המספקים מקור אור נייד ואמין במצבים שונים. במהלך השנים, טכנולוגיית הפנסים התפתחה משמעותית, וקמו שני סוגים נפוצים של פנסים: פנסי לד ופנסים רגילים. לכל סוג סט

קידום אורגני

אחסון של יופרס – הפכו את האתר שלכם לזהב

בטח חשבתם לעצמכם כאשר נכנסתם לכתבה, מה הכוונה ב"הפכו אתר האתר שלכם לזהב". אכן הכותרת אולי מעט מפוצצת מדי, אך בעצם מה שאנחנו מנסים להגיד, זה שאם אתם בוחרים אחסון