רכב 0 ק"מ עם תשלומים חודשיים

איך אנחנו הישראלים אוהבים לקנות רכב חדש, ישירות מהניילון – זה אחד הסיפוקים הכי גדולים שלנו, לא משנה אם אנחנו אוהבים או לא אוהבים רכבים, ככה זה כשאתה חי במדינה שבה להיות בעל רכב זה דבר חשוב, בגלל שהתחבורה הציבורית פה היא בלשון המעטה – לא להיט.

למזלנו, היום קל מתמיד לקנות רכב חדש, וזאת בניגוד לפעם, מכיוון שהיו יש מה שנקרא מסלול מימון רכב לרכבי 0 ק"מ. מה זה אומר ? כבר תדעו

מה זה רכב 0 ק"מ והאם זה שווה ?

רכב 0 ק"מ בשפה הכי פשוטה ועממית – רכב חדש לגמרי. העניין עם רכב 0 קילומטר זה שבעצם מדובר על רכב שנרכש על ידי חברת הליסינג ישירות מהיבואן, ובכך ירדה יד אחת על הרכב.

בעקבות ירידת היד כך גם יורד המחיר של הרכב ובעצם המשמעות היא שאתם מקבלים רכב חדש מהיבואן, שנמצא עוד בניילונים, במחיר זול בעשרות אחוזים. מי שלא אכפת לו מעניין ירידת היד בהחלט זוכה פה ברכב חדש במחיר שלא ימצא בשום מקום אחר.

יונדאי i10 במימון לרכב
יונדאי i10 במימון לרכב

ומה קורה עם מימון לרכב?

כאמור, רכב 0 ק"מ בדרך כלל בא עם מסלול מימון לרכב. במסלול כזה אתם מקבלים הלוואה של עד 100 אחוז ממחיר הרכב (תלוי בחברת הליסינג) ולפעמים אפילו ללא מקדמה. ההלוואה היא בדרך כלל בתנאים הטובים ביותר שתמצאו עבור רכישת רכב – ריבית נמוכה, תנאי תשלום גמישים ואישור מיידי של ההלוואה.

המשמעות של כל זה היא שאתם קונים רכב חדש ומקבלים אותו במהירות האפשרית, משלמים בצורה שהכי נוחה לכם ובכך לא מכבידים על הכיס שלכם, במיוחד בתקופה מטורפת מבחינה כלכלית כמו זו שאנו נמצאים בה עכשיו (שנת 2020 לכל נוסע מהעתיד שחוזר בזמן לקרוא את הכתבה הזו)

לקנות רכב חדש בראש שקט

קניית רכב 0 ק"מ בתשלומים היא האופציה שמתאימה לעשרות אחוזים ממי שמחפש רכב חדש. בעצם גם אם יש לכם את הסכום במזומן, קניית הרכב בתשלומים תקל עליכם משמעותית ותוכלו לשמור את המזומן לדברים חשובים אחרים.

בכל מקרה הריבית היא יחסית נמוכה כך שההפסד על עסקת תשלומים הוא לא משמעותי במיוחד.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות ? צרו קשר עכשיו

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סטודנטית
בלוג

סטודנטים שצריכים רכב חדש – תקראו את זה

אם אתם סטודנטים שמחפשים רכב חדש, ייתכן שאתם מרגישים קצת מבולבלים מכל האפשרויות הקיימות בשוק. עם כל כך הרבה יצרנים ודגמים שונים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת היכן להתחיל