עובדים מהבית? אתם צריכים חבר על ארבע שיארח לכם לחברה

עצמאים רבים בתחום השיווק הדיגיטלי והקידום באינטרנט בוחרים לעבוד מהבית, וכמובן שהיתרונות בעבודה מהבית ברורים. כאשר היתרון המרכזי הוא שאתם בממלכה שלכם, ואיך אריק אינשטיין אומר? "אבל אני! אוהב להיות בבית..". ואכן עבודה מהבית היא חלום של כל כך הרבה אנשים, אז תהיו גאים בעצמכם שהצלחתם להגשים את החלום הזה!

עם זאת, יש לא מעט קשיים בעבודה מהבית – השמירה על שגרת העבודה ושמירה על לוקח זמנים. אבל בשביל לא מעט עצמאים שעובדים מהבית יש גם את העניין שלפעמים הם מרגישים שפשוט משעמם להם ושהם לא יוצאים מהבית.

ולצאת מהבית – זה לא טוב. ישיבה ממושכת על כסא המחשב גורמת לבעיות גב ולא סתם קוראים לישיבה "המגפה של המאה ה- 21". לכן מומלץ מאוד לקום ולהזיז את עצמכם, ולעשות סיבוב בשכונה מדי כמה שעות. אך כמה שזה נשמע קל ויפה, רוב העצמאים מוותרים על היציאה החוצה בגלל שהעבודה שואבת אותם ומשכיחה מהם את העניין של הדאגה העצמית לבריאות ולגוף שלהם.

גידול כלב

אחד הפתרונות הטובים ביותר לעצמאים שעובדים מהבית, הוא אימוץ כלב. כלבים הם תוספת מדהימה לחיים שלכם, אבל לענייננו – בגלל שהם צריכים לצאת כל כמה שעות לעשות צרכים, אתם חייבים להוציא אותם ובכך אתם גם יוצאים להתאוורר מהבית.

טיול עם הכלב - טוב לבריאות
טיול עם הכלב – טוב לבריאות

אז מה המסקנה ? אימוץ כלב לא רק תורם לאווירה הכיפית והמהנה בבית, במיוחד אם אתם אנשים שעובדים הרבה מהבית והבית הוא הממלכה שלכם, אלא גם גידול כלבים תורם לבריאות על ידי כך שהם מוציאים אותנו החוצה לעשות אפילו פעילות ספורטיבית מינימלית כמו הליכה.

איזה כלב כדאי לי לאמץ?

למעשה, אין דבר כזה איזה כלב כדאי לי לאמץ, אלא – לאיזה כלב אני הכי מתחבר. יש מגוון ענק של גזעים שחוץ מהנראות שלהם הם גם בעלי אופי שונה.

לדוגמא, כלב בוקסר שהוא כלב משפחתי וחברותי מאוד (ואת זה יעידו פניכם עם כמויות הרוק שיהיו מרוחות לכם על הפנים לאחר שתאמצו כלב בוקסר), אך דורש הוצאת אנרגיה מרובה – ולכן הוא מתאים לאנשים שאין להם בעיה להשקיע בטיולים ארוכים המשלבים משחקים, שיוציאו אנרגיות לבוקסר האהוב שלכם.

מצד שני, יש כלבים כמו פקינז, שהוא כלב קטנטן שפחות דורש הוצאת אנרגיה ולכן מתאים יותר למי שפחות רוצה לעשות סיבובים ארוכים בחוץ. כלבים כאלו מתאימים מאוד לגידול בדירות מכיוון שהם קטנים ואינם תופסים מקום רב, והמרחק הדירתי מספק להם את הספייס שהם צריכים.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות ? צרו קשר עכשיו

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פנס לד או פנס רגיל: מה ההבדל ומה כדאי לבחור?
קידום ברשתות

פנס לד או פנס רגיל: מה ההבדל ובמה כדאי לבחור?

פנסים הם כלי חיוני המספקים מקור אור נייד ואמין במצבים שונים. במהלך השנים, טכנולוגיית הפנסים התפתחה משמעותית, וקמו שני סוגים נפוצים של פנסים: פנסי לד ופנסים רגילים. לכל סוג סט

לימודי הייטק

קורס בדיקות תוכנה ידניות

תוכנות המחשב נכנסו לחיינו כבר לפני שנים רבות. הן היו בעבר תוכנות אוף ליין מה שאומר תוכנות שמותקנות על מחשבים, והיום יש גם לא מעט תוכנות און ליין, תוכנות שעובדות

לימודי הייטק

קורסים מקצועיים בהייטק

קורסים מקצועיים בהייטק עד לפני כמה שנים, החלום של כל אימא יהודייה היה שהבן שלה יהיה רופא או עורך דין או לפחות שיוציא תואר אקדמאי כלשהוא בשביל שימצא עבודה מכובדת.