אחסון של יופרס – הפכו את האתר שלכם לזהב

בטח חשבתם לעצמכם כאשר נכנסתם לכתבה, מה הכוונה ב"הפכו אתר האתר שלכם לזהב". אכן הכותרת אולי מעט מפוצצת מדי, אך בעצם מה שאנחנו מנסים להגיד, זה שאם אתם בוחרים אחסון איכותי לאתר שלכם אז בסופו של דבר זה יכול להיות מאוד כלכלי עבורכם. חברת אחסון שהיא טובה תגרום למשהו מאוד פשוט – תפקוד יעיל וטוב של האתר שלכם עם מינימום בעיות וכמה שיותר מהירות.

חברת אחסון לא טובה מצד שני, שדרך אגב מאוד לא קשה ליפול על חברת אחסון שהיא בינונית ומטה – תגרום לאתר שלכם לתפקד לא טוב. מה הכוונה? ניתוקים בתקשורת, באגים, זמני טעינה ארוכים ועל כל זה יכולים לנצח תמיכה ושירות לקוחות לקויים שרק יהפכו את הבלגן לגדול עוד יותר.

לכן, כשאתם מחפשים חברת אחסון אתרים, מומלץ מאוד לבחור חברה איכותית עם ביקורות טובות, חברה שעושה מהלב עבור הלקוחות שלה וזה בא לידי ביטוי באיכות השרתים, בתמיכה ושירות הלקוחות ואפילו במחירים ההוגנים שלה. אחת החברות שעונה לפרופיל הזה, היא חברת Upress.

UPRESS – שרת איכותי לאתרים איכותיים

בגלל שיופרס היא חברת יחסית פופולרית בתעשיית השיווק הדיגיטלי ובניית אתרים, המון אנשי מקצוע מהשורה הראשונה משתמשים בשירותיהם ומאחסנים את האתרים שלהם או של הלקוחות שלהם ביופרס. בדרך כלל מדובר על אתרים איכותיים מאוד שבנויים בצורה טובה ומקודמים במקצועיות ולכן הם נחשבים מאוד איכותיים בעיני גוגל.

למה זה חשוב אתם בטח שואלים? אז כאן מגיעה נקודה חשובה. אחד הפרמטרים הנסתרים אך משמעותיים של גוגל כאשר הוא נותן ציון לאתר, זה ההתייחסות לשרת האחסון שבו האתר מאוחסן. מבחינת גוגל, אם שרת האחסון כולל בתוכו אתרים שליליים – אתרי פורנו, אתרי הימורים, אתרי ספאם, אז גוגל אוטומטית נותן ציון שלילי לשרת האחסון, ציון שלילי שגם יקבל כל אתר שמאוחסן בשרתים האלו, בעצם מן ענישה קולקטיבית.

מאחר וחברות אחסון רבות במיוחד הבינלאומיות והגדולות לא עוקבות אחרי מי שנרשם לשירות שלהן, יכול מאוד להיות שהאתר שלכם יהיה ב"שכונה רעה" וזה יפגע בציון האיכות שתקבלו מגוגל. לעומת זאת, ביופרס אתם יכולים להיות הרבה יותר בטוחים שהאתר שלכם נמצא בסביבה טובה ובכך לקבל ציון טוב מגוגל.

רוצים להירשם לשירות האחסון של יופרס? חכו רגע! השגנו לכם הנחה של 5%
לשימוש בהנחה הקליקו כאן והכניסו את קוד הקופון UP05MOJO

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות ? צרו קשר עכשיו

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכבים

רכב 0 ק"מ עם תשלומים חודשיים

איך אנחנו הישראלים אוהבים לקנות רכב חדש, ישירות מהניילון – זה אחד הסיפוקים הכי גדולים שלנו, לא משנה אם אנחנו אוהבים או לא אוהבים רכבים, ככה זה כשאתה חי במדינה

לימודי הייטק

קורס בדיקות תוכנה ידניות

תוכנות המחשב נכנסו לחיינו כבר לפני שנים רבות. הן היו בעבר תוכנות אוף ליין מה שאומר תוכנות שמותקנות על מחשבים, והיום יש גם לא מעט תוכנות און ליין, תוכנות שעובדות