כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור טוב טוב את ספק אחסון האתרים שלכם

כל מי שמנוסה בעולם בניית האתרים יודע שיש משהו אחד שאי אפשר להתווכח עליו, כאשר מדברים על שרת אחסון לאתר אסור להתפשר בשום צורה, כל עוד כמובן יש לאתר שאתם רוצים לאחסן חשיבות בעיניכם או שהוא אתר של לקוח. מדוע חייבים לבחור את הטוב ביותר? מאחר ושרת אחסון משמש כקרקע לאתר שלכם ואם הקרקע אינה פורייה ואיכותית זה משפיע על הביצועים של כל האתר כולו, כך שבסופו של דבר בחירת חברת אחסון אתרים שהיא זולה ולא איכותית, תעלה לכם ביוקר.

שרת אחסון – איזה לבחור?

למעשה לא חסרים שרתי אחסון טובים, כך שאל תדאגו הכל בסדר. אתם יכולים לבחור שרת אחסון שיושב בחו"ל אבל אם האתר שלכם הוא אתר ישראלי שפונה לקהל ישראלי, כדאי לכם מאוד לבחור חברת אחסון אתרים ישראלית שהשרתים שלה יושבים פה בישראל, כך מהירות הטעינה של האתר תהיה הרבה יותר מהירה שזהו גורם מאוד חשוב כאשר מדברים על קידום אתרים וחווית משתמש של הגולשים באתר.
אחת מהחברות היותר טובות בארץ היא יופרס, חברה ישראלית המספקת שירותי אחסון איכותיים במיוחד עם שירות לקוחות ותמיכה מעולים.

שרתי אחסון ושירות לקוחות

למעשה כאשר אנחנו מדברים על חברות אחסון אתרים, אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא התמיכה ושירות הלקוחות, מאחר ובעולם הרשת בעיות יכולות תמיד לקרות ולהגיע מכל מיני כיוונים. למשל, עדכנתם פלאג אין באתר שלכם וכל האתר קרס. מה עושים? גם אם אתם יודעים לפתור את הבעיה לבד, רוב האנשים אינם יודעים ובעצם כאן נכנס חשיבות שירותי התמיכה של חברת האחסון.

בזמן שחברות אחסון מסוימות מקבלות פניות כמעט אך ורק במייל, חברה כמו יופרס מספקת שירות לקוחות טלפוני ובמייל והם מנסים לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר. בנוסף, מי שעונה לכם בתמיכה הם אנשים מקצוענים שיודעים ומכירים את הבעיות השונות ויודעים איך לטפל

יופרס – מה עם המחיר?

המחיר של יופרס עלול להראות לכם יקר מעט יותר משאר חברות האחסון, אך אין זו האמת. כשאתם נרשמים לאחסון של יופרס אתם מקבלים במתנה פלאגינים חשובים מאוד שעולים לא מעט כסף ואתם כנראה בכל מקרה תצטרכו אותם, כך שאתם יכולים להסתכל על זה שהמחיר כבר כולל את אותם פלאגינים איכותיים.

רוצים להירשם לאחסון אתרים של יופרס? השגנו לכם עוד הנחה של 5 אחוז, ככה בכיף.
לשימוש בהנחה הקליקו כאן והכניסו את קוד הקופון UP05MOJO

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות ? צרו קשר עכשיו

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכבים

רכב 0 ק"מ עם תשלומים חודשיים

איך אנחנו הישראלים אוהבים לקנות רכב חדש, ישירות מהניילון – זה אחד הסיפוקים הכי גדולים שלנו, לא משנה אם אנחנו אוהבים או לא אוהבים רכבים, ככה זה כשאתה חי במדינה